محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مسافری از بهشت

بدون عنوان

1391/9/30 19:14
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش محمد طه رو واسه چک آپ ماهانه بردم دکتر اونجا فهمیدم که گل پسر این ماه فقط ٣٠٠گرم رو رفته کلی ناراحت شدم.محمد طه خیلی هیجانش زیاده همش دوست داره بالا وپایین بپرهniniweblog.comوخیلی هم گرمایی وعرق میکنه وجالب اینجاست که دوست داره همیشه رو دست بقیه باشه و همه رو از بالا ببینه و به اتمسفر نزدیک باشه آخه بچم دوست داره خلبان شه!فکر کنم تمام این عوامل دست به دست هم دادن تا نفس مامان این ماه خوب وزن نگیره باز هم خدا رو شکر که صحیح وسالمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 19:08
سلام پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .
رجبی
29 آذر 91 19:10
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
زهرا (✿◠‿◠)
4 دی 91 17:47
پس این طه خان واسه خودش ورووجکیِ!!!
قربونش برم...
پس می خواد خلبان شه.....


آره خاله جونش پسرم رو زمین بند نمیشه عاشق بازیه
زهرا (✿◠‿◠)
7 دی 91 10:18
سلام...
هیچ چی............فقط اومدم چن تا ماچ واسه این گل پسری و دوست قدیمیم بذارم و برم...!!!!!!

ممنون جیگر