محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مسافری از بهشت

خونه تکونی عید

1391/12/6 15:51
نویسنده : مامانی
415 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره بوی عید داره میاد و رسم قدیمی خونه تکونی شروع میشه اما من می تونم امسال خونه تکونی کنم؟؟سوال

توانستن یا نتوانستن مسئله این است!!!مطمئنا نمیتونم با این پسر وروجکی که من دارم شک ندارم که خونه تکونی امسال برام فقط یک رویا باقی می مونه بخاطر اینکه محمدطه ی مامان جدیدا یاد گرفته به واسطه ی مهارت سینه خیز رفتن دنبالم تو آشپزخونه هم میاد وپامو می گیره و با زبون بی زبونی بهم می فهمونه که بغلم کن و کارهای آشپزخونه باشه واسه بعد،حالا این بعد کی فردا میرسه خدا عالمه!!!چون هر دفعه که میخوام به کارهای خونه برسم همین سناریو توسط نفس مامان تکرار و اجرا میشه.پس با این اوضاع اگر بتونم به کارهای فوق العاده ساده خونه و آشپزی یعنی در حد یه نهار و شام برسم یه کدبانوی تمام عیارم.niniweblog.com

niniweblog.com"خونه تکونی عید بای بای"niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:47
عزیزممممم آره....این دوران همین طوره... هیشششششش کاری نمی تونی بکنی! و باید در بست در خدمتشون باشی!!!
زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 7:52
سلام مائده جون... خ.بی؟ چرا پست نمیذاری؟؟؟ منتظریما!
مامان فائزه
7 اردیبهشت 92 16:58
سلام مامان مهربون چه پسمل نازی داری خدا حفظش کنه اگه دوست داشتی بیا وبلاگ دخملیم یه سر بزن خوشحال میشیم جزء دوستای یسنا باشی در ضمن به وبلاگ نی نی های 91 هم سر بزن و برای پسر نازت کلی دوست پیدا کن http://ninihaye91.rozblog.com منتظرتم مامان مهربون
یگانه
24 اردیبهشت 92 12:59
سلام مائده جون
تو رو خدا عکسای جدید پسرت رو بذار،دلم براش تنگ شده!

چشم عزیز دلم