محمد طهمحمد طه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مسافری از بهشت

بی قراری

1391/10/17 13:10
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه که محمد طه بی قراره مخصوصا موقع خواب از هر وسیله ای برای خوابوندنش استفاده می کنم از انواع و اقسام جغجغه و کتابهای لالایی گرفته تا تلفن و موبایل وسینی آشپزخونهتعجب!!!جدیدا هم که کار من و باباش شده دور دادن آقا طه با ماشین تو شهر تا بلکه تو ماشین بخوابه اما همینکه میارمش خونه یا از رو پام میذارمش پایین بیدار میشه!niniweblog.comگاهی اوقات تحملم تموم میشه دلم میخواد سرش داد بکشم اما بعدش با خودم میگم اون که چیزی نمی فهمه تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که صبر و طاقتمو زیاد کنم.

جالب اینجاست وقتی پلکهاش سنگین میشه و میخواد بخوابه کلا یادم میره از چه فرآیندی واسه خوابوندنش استفاده کردم و از دیدنش لذت می برم و همینکه میخوابه خستگی ام در میره و دلم براش تنگ میشه.قلب

 

niniweblog.comدوستت دارم پسرم! niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا (✿◠‿◠)
18 دی 91 13:29
آخ آخ آخ........نگو دیگه...
شبایی بود که ما نوبتی بیدار می موندیم و بچه رو می خواستـــــــــــــــــــیم بخوابونیم!!!
و البته سانس دوم همیشه مال من بود!
چون باباش صبح باید میرفت سر کار و دلم می سوخت!!!
اینقد شبا بود که روو دستم می خوابوندمش وخونه رو دوووووووووووور میزدم و هر چی سوره بلد بودم توو گوشش می خوندم تا بلکه آروم تر شه!و بخوابه...
دقیقا تا وختی بغلمون بود آروم بود!!!امان ازون یه لحظه انرژی گرفتن ما!!!!!
زیاد حرف زدم!نه؟
فقط می خواستم یه جمله بگم که همه انگاری همین جورن!!!!!!!!!!!

پس به امید روزی که پسر ما هم بزرگ شه و راحت بخوابه
مامان علیرضا
18 بهمن 91 12:09
منم با خوابیدن ها ی پسرم خیلی مشکل دارم عزیزم!